Een leuke training gehad en veel geleerd

De training voor de orange belt was erg leerzaam en interactief! De combinatie van theorie en oefeningen waren in goede verhouding. De instructeur Fedor vertelde praktijk voorbeelden wat het nog leerzamer maakte.

Verrijkende training

Inzichten in de materie zijn verruimt. Betere kijk op hoe Lean en six sigma toepasbaar zijn.

Leerzaam

Ik vind het een leuke en leerzame training. Training ligt wel ver van mijn vakgebied, dus soms wat zoeken wat het voor mij zou kunnen betekenen.

Veel stof tot nadenken

Leerzame cursus met veel handgrepen. Wel veel termen door elkaar.

Heel veel waardevolle inzichten

Fijne training. Veel stof behandeld.

Zeer leuk maar bovenal heel leerzaam.

Een heel evenwichtig opgebouwde training. De trainer is geheel open en transparant, vertelt veel uit eigen ervaring met continue verbeterprocessen. Heel klantgericht, uitstekende lunch. Dynamiek in de groep wist hij ook goed meer te zetten. Dus naast leerzaam ook twee heel leuke dagen gehad.

Een fijne training met veel handvatten!

Een goede mix van theorie en praktijk met voldoende handvatten om in de praktijk te gaan gebruiken.

Zeer leerzaam goed tempo

Prettige instructeur, veel praktijk voorbeelden en leuke opdrachten. Zeer zeker een aanrader.

Interessant en leerzaam

Waardevolle Orange belt six sigma training.

Hele interessante, leuke, leerzame cursus van Fedor

Ik heb een interessante cursus gevolgd en Fedor heeft bijgedragen door eigen praktijk voorbeelden te delen.

Useful for improving work efficiency.

We had good sections involving theories and practical cases.

nice training

Had a whole picture and basic knowledge for six sigma

Leuke training

Goed voorbereid, duidelijke slides en uitleg was voldoende (niet te veel, niet te weinig) Koffie filter spel had korter gekund

Prima basics van Lean Six Sigma

Goede praktische training

Goede training die ik prima kan gebruiken inmijn werk

Practical learning

Good active training with some practical exercise that explains well the learnings

learning by practicing

Great experience!

• Would you recommend us? Yes

Geweldige training gehad en ontzettend leuk + leerzaam

Yellow belt training gehad vandaag. Ontzettend leuk en variërend tussen theorie en praktijk oefeningen door middel van games.

Erg leuke en leerzame dag tijdens de LSS yellow belt training

Ik heb veel geleerd van de theorie. De praktijk les met de koffie filters gaf een heel duidelijke inzage in menselijk gedrag en groeps gedrag in mensen. Dit is een duidelijke reflectie van hoe mensen in een organisatie met elkaar omgaan en waar er knelpunten en frictie ontstaan binnen de organisatie; terwijl het proces zelf en daarmee de klant of kwaliteit uit het oog verloren raakt. Het was erg grappig om te zien als klant, van een afstandje.

Vernieuwde inzichten in hoe te denken

Uitgaan van de vraag ipv direct naar de oplossing.

Leuk, leerzaam en interactief

Fijne ervaring, titel zegt eigenlijk al voldoende. Voor herhaling vatbaar, maar dan ga ik voor groen!

Had graag meer praktische voorbeelden gehad.

T was prima, voor het gevoel niet super veel bruikbaars meegekregen.

Duidelijke kennismaking met Lean six sigma

Ik heb het zeker goed ervaren, duidelijke toelichting met fijne praktijk voorbeelden.

Leerzaam

De cursus is leerzaam, maar het is wel erg veel voor op een dag.

Duidelijke training voor kennismaken met lean

Peppelkade 33

3992 AL Houten